החזר מס הכנסה באינטרנט

החזר מס הכנסה באינטרנט הפך בשנים האחרונות לאחד הטרנדים הבולטים ביותר. בשנים האחרונות החלה מודעות גדולה בכל הקשור להחזרי מס הכנסה ולכך שזוגות רבים ויחידים עלולים להיות זכאים להחזרי מס הכנסה של עד עשרות אלפי שקלים כתוצאה מגביית מס עודף בשנה החולפת ו/או בשנים האחרונות. החזר מס הכנסה באינטרנט הפך לבחירתם הטבעית של מאות אלפי משקי בית בישראל אשר מדי שנה בודקים את זכאותם, אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנו פה כדי לעשות לכם מעט סדר.

 

האם אני זכאי להחזר מס הכנסה באינטרנט?

אנשים רבים תוהים האם הם זכאים להחזר מס הכנסה באינטרנט, כאשר אנחנו יורדים לעומק הדברים אנו רואים כי ישנם מאות אלפי ישראלים אשר זכאים לקבל מדי שנה החזרים גבוהים במיוחד מן מס הכנסה. אם נרד לעובי הקורה אנו נראה כי מרבית הישראלים אשר משתכרים מעל 8000 ₪ בחודש ימצאו את עצמם מקבלים החזרי מס הכנסה בסכומים משתנים בהתאם לפרמטרים שונים. המחשבה הרווחת בקרב רוב האנשים היא שהמעסיק שלהם דואג להפריש להם את הכל כחוק, מעגן את הזכויות שלהם ומפריש למס הכנסה בדיוק את הסכום אותו הוא צריך – אך יחד עם זאת זהו לא תמיד המצב וישנם לא מעט פרמטרים אשר לא תלויים במעסיק שלנו.

כתוצאה מאי דיוקים, חוסר תשומת לב ועבודה שלעיתים יכולה להיות רובוטית אנשים רבים מוצאים את עצמם משלמים סכומים גבוהים הרבה יותר של מס הכנסה. כיום ניתן לראות מגוון רחב של אנשים הזכאים לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט:

  • אנשים המשתכרים מעל 8000 ₪ בחודש.
  • חיילים אשר השתחררו לאחרונה משירות סדיר ו/או קבוע
  • עולים חדשים
  • אנשים אשר ביצעו מעבר למקום מגורים הנחשב בעל "עדיפות לאומית"
  • אדם אשר עובד במספר עבודות ואיננו עשה מעולם תיאום מס
  • אדם אשר פוטר מעבודתו
  • אנשים אשר ביצעו שינוי סטטוס בשנים האחרונות
  • אנשים אשר לא בדקו זכאות להחזר מס הכנסה באינטרנט

 

האם בדיקת זכאות עולה לי כסף?

כיום לא מעט חברות נותנות את האפשרות לבדיקת זכאות בכל הקשור להחזר מס הכנסה, אנו נותנים לכם את האפשרות לעשות בדיקת זכאות ללא כל עלות. בבדיקת הזכאות אנו נאפיין אתכם, את המצב הכלכלי והאישי שלכם והאם תהיינה אפשרות שתהיו זכאים להחזרי מס הכנסה ובאילו היקפים. לאחר שיחת האפיון ובהנחה ותהיו זכאים פוטנציאליים לכסף אנו נעבוד ללא לאות אל מול הגופים הרלוונטיים במס הכנסה לשם החזרת כספכם הביתה.

עד כמה זמן אפשר לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט?

אנשים רבים תוהים עד כמה זמן אפשר לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט והאם הם לא הגישו בשנה שחלפה לה החזר האם הם זכאים לאותה שנה גם. למעשה, לא מעט אנשים יתפלאו לשמוע אך ניתן לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט בצורה רטרואקטיבית עד 6 שנים אחורה לאחר תום שנת המס אליה אנו נבקש לקבל החזר. אם נפשט את זה אנו נבין שבקשות עבור שנת 2016 יוגשו עד סוף שנת 2022, בקשות עבור שנת 2017 יוגשו עד סוף שנת המס של 2023 וכך גם הלאה.

אנו מאמינים כי בדיקת זכאות היא הכרחית מאחר ולא מעט אנשים מוצאים את עצמם זכאים להחזרי מס בהיקפים גדולים במיוחד על מספר שנים ו/או על כל השנים עליהם הם מבקשים החזרי מס הכנסה. מלאכת ההחזר היא מלאכת מחשבת של ממש אשר צריכה להיעשות על ידי בעל מקצוע המתמחה בתחום לשם הבטחת הזכויות שלכם.

מאמר החזר מס הכנסה

איך ניתן לבקש החזר מס הכנסה?

נקודה זו מתחלקת לשתי קטגוריות, עצמאיים ושכירים.

עצמאי – יגיש אחת לשנה את דו"ח המס שלו, לרוב על ידי רואה החשבון שלו.

שכיר – לרוב השכירים אין רואה חשבון ולכן ברוב המקרים לעולם לא ידעו אם מגיע להקבל החזר מס.

כיצד שכיר יכול לדעת האם מגיע לו החזר מס?

האופציה הפופולרית ביותר היום הינה התקשרות מול חברת החזרי מס, לאחר בירור בן 5 דקות בהן יערכו עבורך סימולציית החזר מס, תוכל לדעת האם בוצעה גביית יתר של מס הכנסה וכמה כסף מגיע לך.

בשלב הבא החברה תמלא עבורך את כל הניירת ותבדוק את כל הפערים בין חישוב המס שלך במשך 6 שנים אחורה. לאחר כמה ימים ישובו אליך עם הממצאים המלאים. במידה ואינך זכאי להחזר מס, החברה תודיע לך שהיא לא תגיש את בקשת ההחזר מכיוון שאינך זכאי. 

האם אפשר להגיש החזר מס הכנסה בצורה עצמאית?

כן, תוכלו להגיש בקשה להחזר מס בעצמכם על ידי הגעה לסניף פקיד השומה אליו אתם משתייכים נכון להיום, לא ניתן להגיש בקשה באינטרנט. תצטרכו למלא טופס 135 ולצרף מסמכים רלוונטים. תוכלו לעבור על ההסבר המלא באתר מס הכנסה.

 

שכיר? בדוק זכאותך להחזר מס ללא עלות:

 

בנוסף לכך תצטרכו לצרף טופס 106, אישורים רלוונטים, אישור תשלומים ועוד.

תצטרכו להגיש בקשה בנפרד לכל אחת מהשנים בהן תרצו לברר זכאות להחזר מס.

לבסוף תצטרכו לצרף צילום צ'ק או אישור אחר לאימות חשבון הבנק אליו יועברו החזרי המס.

הגישה העצמאית אומנם חוסכת לנו את עמלת העבודה, אך קחו בחשבון את שעות העבודה והזמן הרב אותו תצטרכו לבזבז עקב הגשת הטפסים והמתנה לנציג.

חברה פרטית תזרז את התהליך עבורכם ותמלא עבורכם את כל הטפסים הרלוונטים ותגיע למקסימום החזר מס עבור שכירים.

אל תהיו אדישים ובררו עוד היום ללא עלות האם מגיע לכם לקבל החזרים ממס הכנסה.

במקרה הגרוע ביותר תגלו שלא, ובמקרה ההפוך תגלו כסף שמעולם לא ידעתם על קיומו.

בהצלחה!