בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר פרסומות ברשתות החברתיות ובטלוויזיה המקומית המספרים על כך שמס הכנסה עתיד להיות חייב לנו אלפי עד עשרות אלפי שקלים. משפחות, זוגות ויחידים רבים מסתכלים על זה בתור "חלום רחוק" ופרסומות אלו הופכים אותם לסקפטיים – הרי למה שמס הכנסה ירצו להחזיר לנו כסף? מדי שנה אנו משלמים לרשויות המס את תשלומי מס ההכנסה החודשיים אך לא מעט פעמים אנו משלמים יותר מס מזה שהיינו צריכים לשלם מלכתחילה כתוצאה מכך אנשים רבים זכאים לקבל החזר מס – אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אנחנו פה כדי לענות לכם על כל השאלות.

החזר מס – מה הם הדרכים העומדות בפנינו?

לאחר שהבנתם כי יש סיכוי סביר שאתם זכאים לקבל החזר מס אנו מאמינים שאתם שואלים את עצמכם איך למעשה אתם יכולים לדרוש את אותם החזרי מס. עד לפני כמה שנים כאשר הייתם רוצים לבקש החזרי מס הייתם מוצאים את עצמכם בפרוצדורה ארוכה ולא נעימה בין משרדי מס הכנסה. כיום, אתם כבר לא צריכים לצאת מהבית על מנת לקבל את החזר המס שלכם מאחר ואתם יכולים לבצע הכל און-ליין אצלנו באתר ובליווי מלא.

החזר מס באינטרנט – מי הם הזכאים?

אנשים רבים תוהים מי הם האנשים הזכאים לקבל החזרי מס מן מס הכנסה, למעשה אם אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי ישנם אחוזים גבוהים הזכאים לקבל החזרים. הלכה למעשה אנו רואים כי רוב האנשים המרוויחים למעלה מ – 8000 שקלים בחודש ימצאו את עצמם זכאים להחזרי מס כתוצאה מתשלום מס יתר בסכומים שונים ומשתנים. יחד עם זאת, כתוצאה מלא מעט אי דיוקים, חוסר מתן תשומות לב לזכויות שלכם מטעם המעסיק יכולים לגרום גם הם לסיטואציות בהם אתם זכאים ללא מעט כסף ממס הכנסה. בין האנשים הזכאים לתהליך החזר מס באינטרנט אנו רואים מגוון רחב של אוכלוסיות:

  • עולים חדשים
  • חיילים משוחררים
  • אנשים אשר ביצעו לאחרונה שינוי בסטטוס האישי שלהם – גירושין, נישואין, מזונות, ילד שהגיח אל העולם
  • מעבר למקום מגורים בעל עדיפות לאומית
  • אדם העובד במספר עבודות אשר לא ביצע מעולם תיאום מס
  • עובד אשר פיטרו אותו מעבודתו
  • עולים חדשים
  • עובד המשתכר מעל 7000 ₪ בחודש.

אלו הם רק חלק מן האוכלוסיות הזכאיות להחזרי מס, אנו ממליצים לכם לא לעבוד לפי תבנית מוכנה מראש של "אנשים זכאים" ולפנות אל חברה המתמחה בתחום אשר תעזור לכם לאמוד מה הוא גובה ההחזר לו אתם זכאים בהנחה ואתם זכאים.

בלי לצאת מהבית ובנוחות מקסימלית – החזר מס באינטרנט

אתם כבר לא צריכים לשבור את הראש ולהמציא אין ספור טפסים על מנת לגלות אם אתם זכאים לקבל החזרי מס, למעשה כיום ניתן לבצע את הכל בלי לצאת מהבית ובנוחות מקסימלית. יחד איתנו תעברו בדיקה יסודית וחינמית טרם ההגשה אשר חוסכת לא מעט זמן עבורכם ונותנת לכם להבין האם אתם בכלל זכאים לקבל החזרי מס ובאיזה סדר גודל. כמו כן, לא תצטרכו לעבור את כל הבירוקרטיה הישראלית האופיינית מאחר ויש חברה אשר עושה את הכל עבורכם תחת קורת גג אחת.

האינטרס שלנו הוא משותף לכן אנו נעשה הכל על מנת שתמצו בצורה המקסימלית ביותר את כל ההחזר אותו יכולתם לקבל, לאחר שהחזר המס התקבל הוא יועבר ישירות אל חשבון הבנק שלכם ולא יעבור דרך צדדים אחרים.

אנו מזמינים אתכם לבדיקת החזר מס באינטרנט בחינם ובמהירות – למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *