טבלת מס הכנסה/ מדרגות מס

טבלת מס הכנסה – במקורות מדרגות מס הכנסה.

מדרגות מס הכנסה בישראל מחושבות על בסיס ההכנסה השנתית שלנו ולא על פי ההכנסה החודשית. 

לפני שניכנס להגדרות טכניות כפי שהבירוקרטיה הישראלית אלופה בה נשתדל לפשט את טבלת מס הכנסה ולהסביר את מדרגות המס בשפה יותר עממית.

מדרגות מס הכנסה וטבלת מס הכנסה מתעדכנות אחת לשנה, מדוע חשוב שנבין זאת? מכיוון שניתן לדרוש החזר מס עד 6 שנים אחורנית, חשוב להבין שבכל שנת מס טבלת מס הכנסה שונה ומדרגות המס מחושבות בצורה אחרת, לכן נצטרך לפעול על פי מדרגות המס של אותה שנת מס. אם עד כאן הרגשתם שאנחנו מדברים איתכם סינית המלצתי הכנה היא להעזר במומחים להחזר מס לשכירים, המומחים ידעו למטב את החזר המס עבורכם ולבצע את על הפעולות הבירוקרטיות הקשורות בכך בזמן שאתם לא תדרשו לעשות דבר.

 

מס הכנסה חיפה


בישראל נהוג לגבות מס בצורה הדרגתית(פרוגרסיבית), ככל שנרוויח יותר = נשלם יותם מס. ומשם מגיע השם מדרגות מס. בכל שנת מס מפרסם מס הכנסה את טבלת מס הכנסה לשנת המס. צירפנו דוגמא לטבלת מה הכנסה לשנת 2020.

מכיוון שמס הכנסה מחשב את הכנסתנו השנתית בצורה מוערכת, בכל חודש יגבו מאיתנו סכום כסף המעריך את גובה ההכנסות שלנו. מדרגות מס לוקות בחסר במקרים בהם אדם לקח חופשה, חל"ת, מחלה, ומגוון סיבות נוספות. לרשימת הסיבות המלאה הקש כאן. טבלת מס הכנסה פועלת כך שברוב המקרים אדם אשר מרוויח מעל 6331 ש"ח בכל חודש ישלם מס עודף עקב שיטת ההערכה השנתית אשר אינה מתחשבת בשינויים הצפויים בימי העבודה ושינויי שכר. שיטת המצליח כבר אמרנו?

מס הכנסה מודע לכך שהוא גובה מיכם יותר ממה שאתם אמורים לשלם על פי חוק מכיוון שכל אזרח יכול להגיש בקשה להחזר מס אחת לשנה. עממה, רוב אזרחי ישראל אינם מודעים לזכותם לדרוש החזר מס וכתוצאה מכך מילארדי שקלים עודפים נכנסים לקופת המדינה בכל שנה ואין להם דורש.

מבקר המדינה יצא בהצהרה בשנת 2015 בקריאה לאזרחי ישראל לדרוש את החזר המס המגיע להם על פי חוק, אך האזרחים לא נהרו לדרוש את החזר המס שלהם.

שכיר? בדוק זכאותך להחזר מס ללא עלות:

צירפנו עבורכם את טבלת מס הכנסה ומדרגות המס משנים קודמות

טבלת מס הכנסה / מדרגות מס 2019

טבלת מס הכנסה / מדרגות מס 2018

טבלת מס הכנסה / מדרגות מס 2017

טבלת מס הכנסה / מדרגות מס 2016

טבלת מס הכנסה / מדרגות מס 2015

טבלת מס הכנסה / מדרגות מס 2014-2013

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *