עד מתי ניתן לקבל החזר?

אנשים רבים תוהים עד מתי הם יוכלו לקבל מן רשות המיסים החזר מס, למעשה ניתן לקבל החזר מס בצורה רטרואקטיבית עד כ – 6 שנים אחורה. כתוצאה מכך אנו רואים לא מעט אנשים אשר נזכרו "באיחור" קל מוצאים את עצמם זכאים לסכומי כסף לא קטנים במיוחד אשר לא ידעו כי אליהם היו זכאים לפני. רשות המיסים החזר מס הפך בשנים האחרונות לאחד מן ברירות המחדל השנתיות של אלפי משקי בית בישראל ואנו רואים לקוחות החוזרים מדי שנה המעוניינים לעגן ולהבטיח את הזכויות שלהם.

רשות המיסים: האם ניתן לעשות זאת און-ליין?

רשות המיסים החזר מס הפך לביטוי שגור אצל לא מעט אנשים. אנו רואים עשרות אנשים המגיעים אל הנושא בפעם הראשונה אשר שואלים את עצמם האם ניתן לבצע הכל און-ליין או שמא נצטרך להסתובב במסדרונות מס הכנסה ולקוות כי נוכל להבין מה בדיוק דורשים מאיתנו. אנו שמחים לבשר לכם כי היום יחד עם ליווי של חברה המתמחה בתחום תוכלו לבצע את כל התהליך און-ליין יחד עם נציג אשר בודק את כל המסמכים הרלוונטיים עבורכם ומייצג אתכם אל מול רשויות המס בארץ כך שכל מה שתצטרכו לעשות הוא לקחת צעד אחורה ולחכות לרגע בו אתם תקבלו את הכסף לחשבון שלכם.

החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בתחום

אם נבדוק את החיפושים הנצפים והמחופשים ביותר בגוגל הקשורים לעולם הזכויות אנו נראה כי "רשות המיסים החזר מס" מככבת במקומות הראשונים, בשנים האחרונות לא מעט אנשים הבינו כי גם הם זכאים להחזר בגובה של עשרות אלפי שקלים. יחד עם זאת, על מנת שתוכלו להבטיח כי תקבלו בדיוק את כל הזכויות שלכם ישנה חשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה ובעל ניסיון ומוניטין בתחום.

החזר מס הכנסה היא מלאכת מחשבת של ממש אשר צריכה להיעשות יחד עם אפיון נכון של כל הטפסים הרלוונטיים, התייחסות למצב וסטטוס קיים וסטטוס "לשעבר" בהתאם לשנות המס עליהם אתם מבקשים החזר. אנו ממליצים לעבוד עם חברה אשר מתמחה בעולם רשות המיסים החזר מס אשר תוכל ללוות אתכם לאורך כל התהליך בצורה מקצועית וחכמה.

לאיפה הכסף נכנס?

לאחר שתקבלו אישור כי אתם זכאים להחזר ממס הכנסה, תדאג רשות המיסים להעביר לכם את הכסף לו אתם זכאים ישירות אל חשבון הבנק שלכם וללא שום תיווך בדרך.

כמה זמן לוקח למס הכנסה להחזיר לנו את הכסף?

גיליתם שיש סבירות גבוהה שאתם זכאים לקבל אלפי שקלים אם לא עשרות אלפי שקלים מן מס הכנסה על עודף מס אותו שילמתם ב – 6 השנים האחרונות ועכשיו אתם סקרנים לדעת כמה זמן יקח למס הכנסה לטפל בבקשה שלכם לצד החזר הכסף לו אתם זכאים. כיום אנו רואים כי זמן ההגשה והמענה הממוצע עומד על כ – שלושה עד ארבעה חודשים בהם מס הכנסה בודק את כל תכולת התיק ונותן מענה האם אתם זכאים לקבל החזר בעקבות חבות מס או שמא אתם לא זכאים לקבל החזר כלל. באותה נשימה אנו רואים כי החוב מחייב את רשות המיסים לתת מענה ולא יאוחר מ – 365 ימים (כשנה) אשר לאחריהם הכסף יהיה חייב לעבור אל מגיש הבקשה. אנו רואים כי זמני הטיפול משתנים ממקום הגשה אחד לאחר וישנם לא מעט משתנים אחרים אשר יכולים להשפיע.

בדקו זכאותכם עכשיו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *