כאשר אתה או העסק שלך עומדים בפני התחייבויות מס שאינך יכול לעמוד בהן, פשיטת רגל עשויה להציע פתרון שיאפשר לך להתדיין, או לפתור, את בעיות המס שלך. פשיטת רגל זה יכול להיות כלי יעיל גם כאשר אתה עומד בפני שומת מס שאתה חולק עליה אך אין לך כסף לשלם מראש את המס לפני הגשת הסכסוך הפורמלי שלך.

לרשויות המס של המדינה יש סמכויות רחבות ומרחיקות לכת לגבות מסים שלדעתן הם חייבות. אבל פשיטת רגל יכולה לספק לך הגנה מהישג ידה של הממשלה תוך מתן שיטה ידידותית למשלם המסים להתדיינות או לפתרון בעיות המס שלך.

אם יש לך שאלות בנוגע לחובות מס וליטיגציה בפשיטת רגל, עורך דין פשיטות רגל יוכל לעזור לך. לעורכי הדין בתחום יש את הניסיון והידע הדרושים לטיפול בסוגיות המסובכות ביותר המתעוררות בהליכי מס בפשיטת רגל כדי לוודא שהתיק שלך מטופל בצורה נכונה ויעילה.

מדוע זה חשוב להיעזר בעורך דין פשיטת רגל בסוגיות המס?

במשרד עורכי דין פשיטות רגל יש ניסיון רב בטיפול בענייני פשיטת רגל, היות וזה עוזר לאנשים פרטיים ועסקים לפתור את תביעות פשיטת הרגל שלהם.

עורכי הדין יכולים לעזור לך במיוחד אם אתה מתמודד עם מצב חירום כלכלי, כמו עיקול, נטילת רכב או חשבון מס בלתי צפוי. עורך הדין יילחם ללא לאות על זכויותיך והאינטרסים שלך ויחפש את התוצאה הטובה ביותר במקרה שלך. במשרדים שמחים לקחת על עצמם את תיקי פשיטת הרגל הקשים ביותר ופועלים למען זכויות הלקוחות לאורך כל הדרך באמצעות ערעור, במידת הצורך.

בבתי המשפט בישראל, נישומים יכולים לפתור את התחייבויות המס על ידי הגשת בקשה לפשיטת רגל. במסגרת פשיטת רגל לבית המשפט או להוצאה לפועל, ניתן לפטר חובות מס מסוימים מבלי שהנישום/החייב יצטרך לשלם אגורה על חובות המס הללו.

חובות מס אחרים עשויים שלא להיות ניתנים להפטר, או שבית המשפט עשוי להורות על מכירת נכסים מסוימים של החייב לכיסוי התחייבויות המס. באופן כללי, פשיטת רגל עשויה לדרוש מכירת נכסים עם הון עצמי משמעותי כדי לשלם לנושים, לרבות מס הכנסה או רשות מיסוי אחרת של המדינה.

בנוסף, ניתן להשתמש בפשיטת רגל כדי לדון בסכסוכי מס ללא צורך בתשלום המסים מראש. למרות שלנישום יש זכות לערער על חבות מס שומה, חוקי המס מחייבים את הנישום לשלם את השומה. אם הנישום יגבר במחלוקת שלו, מס הכנסה או רשות המסים של המדינה תנפיק החזר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *