האם אפשר לעשות החזר מס לשכירים באופן עצמאי?
כן, אפשר לעשות החזר מס באופן עצמאי. קחו בחשבון שהתהליך ארוך ומסובך יותר מכיוון שלא ניתן לעשות זאת בצורה אלקטרונית. תצטרכו להגיע לסניף פקיד השומה אליו אתם משתייכים ולמלא טופס 135 ולצרף מסמכים רלוונטים לרשימת המסמכים הקש כאן.
לאחר זאת תצטרכו להגיע עם טופס 106 מעודכן אישורי תשלומים ולעשות זאת בנפרד לכל שנת מס אליה תרצו להגיש את החזר המס לשכירים. לאחר מכן תצטרכו להצטייד בצילום צ'ק או אישור חשבון בנק אליו יופקד הכסף.
הגישה העצמאית
אומנם חוסכת לנו את עמלת העבודה, אך קחו בחשבון את שעות העבודה והזמן הרב אותו תצטרכו לבזבז עקב הגשת הטפסים והמתנה לנציג.
חברה פרטית תזרז את התהליך עבורכם ותמלא עבורכם את כל הטפסים הרלוונטים ותגיע למקסימום החזר מס עבור שכירים.
בכל שנה מגיעים לשכירים בישראל מיליארדי שקלים בהחזרי מס שמעולם לא מגיעים בחזרה לחשבונותיהם, מכיוון שאינם מודעים לזכויותיהם. מס הכנסה לא יפרסם בשלטי חוצות שהוא חייב לך כסף, ואף אחד לא ילמד אותך בבית הספר כיצד לבקש את המס המגיע לך בחזרה בכל שנה. נצל את זכותך והשב את הכסף האבוד שנעלם אל תוך הקופה הציבורית בכל שנה.